Ні, це не новий літературний жанр, це справжня Концепція, серйозний документ, що його одна територіальна громада для себе розробила. Я думаю, що ми цей текст зможемо обгворити не тільки в Гоголівці, а ще і в Жовкві та Шевченковому. Ну цікавий же досвід?
От погляньте:
Концептуальний
алгоритм становлення Республіки Україна -безпосередньої влади громадянина і
територіальних громад
Громадянин незалежної
держави Україна, котрий вивчив, усвідомив і пізнав Конституцію
України 1996 року, і відповідне їй міжнародне і національне законодавство, який
раптом незворотно і остаточно усвідомив і визнав себе вільним і рівноправним на
своїй землі, в складі територіальної громади і в складі українського народу
Республіки Україна не може і не повинен терпіти гноблення і узурпацію своєї
безпосередньої влади і безпосередньої влади інших громадян Республіки Україна -
членів територіальної громади, миритися з порушення своїх індивідуальних
конституційних прав, свобод і правових публічних інтересів і конституційних
прав, свобод і правових публічних інтересів інших громадянин Республіки
Україна, зобов’язаний в міжвиборчий період усіма законними мирними
ненасильницькими засобами (звернення громадян, загальні збори громадян,
адміністративні позови в адміністративний суд, цивільні позови в місцеві суди)
своєю індивідуальною і в складі територіальної громади колективної формах
безпосередньої влади народу, вміло виявляти будь які пригнічення і порушення
своїх конституційних прав, свобод і правових публічних інтересів і
конституційних прав, свобод і правових публічних інтересів інших громадян
республіки, захищати територіальну громаду і Республіку від свавілля будь-якої
посадової особи, державного службовця і депутата, кому на виборах під Присягу
від імені Українського Народу було довірено, делеговано управління спільною
справою Республіки Україна в інтересах народу Республіки, зі знанням і вміло
відновлювати свої порушені на будь-якому рівні держави і місцевого
самоврядування громадянсько - республіканські конституційні права, робити це
максимально публічно, домагатися невідворотного покарання відповідного
посадового злочину виявлених порушників і узурпаторів.
З 1996 року індивідуальною формою безпосередньої влади
громадянина в складі територіальної громади та народу є буква і дух Закону
України «Про звернення громадян». Буква і дух Закону України «Про звернення
громадян», який забезпечує повний цикл громадянської суб'єктної
правореалізації, від виявлення порушення конституційних прав, свобод і правових
публічних інтересів громадянина або інших громадян, визначення ознак узурпації
безпосередньої влади, до усунення причин таких порушень і визначення ступені
відповідальності порушників публічних прав громадян і Присяги посадової особи
органу державної влади або органу місцевого самоврядування, і визначення
правових наслідків для узурпаторів безпосередньої влади громадян,
територіальних громад і народу Республіки Україна.
Позиція Стрийської
Ініціативи 2019 щодо сучасної ситуації виконання Конституції України 1996 року
органами державної влади та органами місцевого самоврядування
В Конституції будь-якої соціальної держави -
Республіки проявляється дух справжнього природного гуманітарного права, дух
справедливості, добра та милосердя, дух гармонії-балансу між правами і
обов'язками громадян та обов'язками і правами держави, делегованими державі
громадянами через Конституцію.
Конституція України 1996 - саме така Конституція
Республіки, що гарантує гармонію і баланс між безпосередньою владою народу і
владою державних органів і органів місцевого самоврядування з метою недопущення
узурпації безпосередньої влади народу. Однак, на сьогоднішній день, передбачені
чинним законодавством суб'єкти владних повноважень інституту безпосередньої
влади народу, а це територіальні громади, як первинні суб'єкти та основні носії
повноважень і функцій місцевого самоврядування, утворені територіальними
громадами, а також – представницькі органи - органи самоорганізації населення
різного рівня та інші органи, необхідні територіальній громаді для здійснення
безпосередньої влади територіальних громад, або повністю відсутні
(територіальні громади в складі Стрийської ОТГ), або - не оформлені і не
організовані в суворій відповідності до Законодавства України, а саме, коли
Законодавство України виконується вибірково і не в повному обсязі, що призвело
до повсюдної узурпації безпосередньої влади народу Республіки Україна на
державному рівні та рівні місцевого самоврядування.
Концептуальний алгоритм
становлення Республіки безпосередньої влади громадянина і територіальних громад
"СТРИЙСЬКА
ІНІЦІАТИВА 2019"
1. Міжнародне та національне законодавство визнається достатнім: статті
конституційного народовладдя та принцип верховенства права в букві і дусі Конституція України, Європейська хартія
місцевого самоврядування,
Додатковий протоколу
до Європейської хартії місцевого самоврядування, про право участі громадян
України в управлінні державними справами, яке найбільш безпосередньо може
здійснюватися саме на місцевому рівні, Законодавство України про місцеве
самоврядування, Закон України «Про звернення громадян», Закон України «Про
засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», Кодекс України про
адміністративні правопорушення, Кодекс адміністративного судочинства України,
Кримінальний кодекс України, Постанова ВРУ «Про затвердження Положення про
загальні збори громадян за місцем проживання в Україні».
2. Визнається існування та критична необхідність попередньої соціальної
терапії засобами додаткової спеціальної соціо-гуманітарної та
громадянсько-республіканської освіти пострадянського громадянського
«стокгольмського синдрому» у критичної маси соціально активних дорослих
українців.
3.Визнається доконаний факт узурпації первинної суверенної безпосередньої
влади громадян Республіки України органами державної влади і виконавчими
органами місцевого самоврядування за такими ознаками: органами місцевого
самоврядування не організовуються і не проводяться обов'язкові загальні збори
громадян (конференції) територіальних громад, територіальні громади не
організовані і не оформлені, як первинні суб'єкти місцевого самоврядування, в
структурі територіальних громад відсутні легалізовані представницькі органи
місцевого самоврядування - органи самоорганізації населення(ОСН) та не утворені
власні органи місцевого самоврядування, Статути територіальних громад
затверджуються органами місцевого самоврядування, не виконується Закон України
«Про звернення громадян», виконавчі органи місцевого самоврядування фактично
підпорядкували собі представницькі, адміністративні суди не захищають і не
відновлюють права, свободи та правові публічні інтереси людини і громадянина,
органи місцевого самоврядування не організовують або профанують правову
громадянську просвіту членів територіальних громад.
4. Визнається пріоритетним формування та розвиток свідомого відповідального
громадянина-патріота та згуртованих територіальних громад за допомогою
інституту самоорганізованого неформального додаткового соціально-гуманітарного
громадянсько-республіканського просвітницького більдунга з достатньою
інфраструктурою територіальних Народних Університетів соціальної освіти дорослих.
5. Визнається за необхідне оголосити режим надзвичайного стану в українському
громадянському суспільстві та період гуманітарно-правового опору узурпації
влади народу і внутрішньої політико економічної окупації до моменту відновлення
конституційного ладу Республіки України.
6. Визнається, що сучасне українське суспільство є розвиваючимся
біо-соціальною мережевою суперсистемою, ключовим системоутворюючим елементом
якої є доросла людина в позиції свідомого відповідального морального
громадянина-суб'єкта владних повноважень безпосередньої влади народу, що
самоорганізовується з іншими громадянами-суб'єктами в самоврядні територіальні
громади та спільноти для загального блага і процвітання народу Республіки
Україна.
7. Визнається, що практика міжнародних грантових проектів та донорських
програм в галузі розвитку демократії за західними рекомендаціями привели до
імітації демократії і до посилення та вдосконалення режиму узурпації влади
народу органами державної влади, органами судової влади і органами місцевого самоврядування,
а внутрішні достатні і стійкі джерела ресурсів для громадянського суспільства
так і не сформувалися за роки Незалежності.
8. Визнається необхідною, належною і достатньою тільки така громадянська
самоорганізація територіальних громад, яка компетентно організує - сформує і
забезпечить надалі незворотність в часі і просторі (вибори та міжвиборчий
період) вільної правореалізації первинної суверенної безпосередньої влади
українського народу Республіки Україна її індивідуальними і колективними
суб'єктами владних повноважень - громадянами Республіки і територіальними
громадами.
9. На період подолання узурпації і відновлення конституційного ладу
Республіки Україна визнається обов'язковою до виконання громадянами -
суб'єктами владних повноважень первинної суверенної безпосередньої влади народу
наступна модель-система-дорожня карта реалізації своєї участі в управлінні
державними справами та в місцевому самоврядуванні:
Основні етапи
програмного плану трансформаційної системи моделі переходу зі стану узурпації
конституційного народовладдя до встановлення конституційного ладу(дорожня
карта) СІ 2019
Перший етап - невідкладний короткостроковий СІ білдунг формування первинного ядра
громадян республіки 50 -150 - 300 (пара
андрагоги та пара юристи) в
кожній територіальній громаді. Термін - від 3 до 6 місяців.
Другий етап - первинне ядро оскаржує протиправні рішення, дії, бездіяльність ОМС та органів державної влади
щодо невиконання чинної Конституції України та правових конституційних положень
законодавства України через адміністративні, цивільні, кримінальні суди та
організовує створення мережі представницьких органів МС – ОСН- нів та Народний
Університет за рахунок фінансової, організаційно правової діяльності ОМС в відповідності до чинного законодавства
України про місцеве самоврядування.
Народний Університет забезпечує безперервний стійкий
СІ більдунг ініціативних груп ОСН та громадян ТГ, утворення та розвиток пара
юридичної служби Громадянської Юстиції ТГ. Термін - від 3 до 12 місяців.
Третій етап - легалізація суб'єктності ТГ села, селища, міста - первинного суб’єкта
місцевого самоврядування, основного носія його функцій і повноважень на
установчих загальних зборах членів ТГ, прийняття Статуту та положень системи
права та правозастосування
безпосередньої влади українського
народу в управлінні державними справами і в місцевому самоврядуванні(стаття 143
Конституції України), подальший розвиток ПСГЮ, територіальна оборона,
кооперативна економіка територіальної громади. Термін - від 4 до 12 місяців.
Четвертий етап – здійснення конституційно гарантованого функціонування системи права та
правозастосування безпосередньої
влади українського народу в управлінні
державними справами та в місцевому самоврядуванні в ТГ, ОСН, ОМС ТГ (звернення
громадян, загальні збори, адміністративні позови, СІ більдунг, місцеві
ініціативи, референдуми, законотворчі ініціативи, плани соціально-економічного
та культурного розвитку), конституційно-правові закони про Загальні збори, ОСН,
ТГ, місцевий референдум, про місцеві вибори, виборчий кодекс. Термін - від 12
до 36 місяців.
П'ятий етап – розвиток територіальної оборони, народної кооперативної комунальної
економіки, в сфері екології, культурної
спадщини, реституція. Термін - від 12 до 36 місяців.
Законодавство України
щодо участі громадян в управлінні державними справами і місцевому
самоврядуванні.
- Запити на інформацію громадян до органів державної
влади та органи місцевого самоврядування (Закон України «Про доступ до
публічної інформації», Закон України «Про інформацію»).
- Індивідуально-колективна форма-звернення громадянина
до органів державної влади та органи місцевого самоврядування (ст.ст. 5, 38,
40, 69 Конституція України, Закон України «Про звернення громадян» - преамбула,
ст.ст.7, 18, 19, 20).
- Колективна форма - протокол загальних зборів
громадян України - членів органу самоорганізації населення(ОСН) та протокол
загальних зборів громадян України - членів територіальної громади (ст.ст.3, 5,
8, 39, 69, 140-146 Конституція України, Закон України «Про місцеве
самоврядування в Україні», Закон України «Про органи самоорганізації
населення», Постанова ВРУ 1993 року «Про затвердження Положення про загальні
збори громадян за місцем проживання в Україні»).
- Індивідуально - колективна форма - звернення до
адміністративного суду та місцевого суду з позовом про захист і відновлення
конституційних прав, свобод і правових публічних інтересів громадян Республіки
- членів територіальної громади, порушених суб'єктами владних
повноважень-державними службовцями органів державної влади та посадовими
особами місцевого самоврядування (статті 3, 5, 8, 38, 55, 56, 57, 69, 125, 126,
129, 129-1, 140-146 Конституції України, Кодекс адміністративного судочинства
України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, статті 1, 2, 3, 4,
5, 6, 7, 9, 12, 13, 14,15,16 Закону України «Про засади запобігання та протидії
дискримінації в Україні», Постанова Касаційного адміністративного суду
Верховного суду України від 26 серпня 2021 року в адміністративній справі №
1.380.2019.005912).
10. Застосування моніторингу та
позитивних дій громадянами України - суб’єктами, наділеними повноваженнями щодо
запобігання та протидії забороненої в Україні дискримінації в відповідності до
вимог статей 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 12, 13, 14,15,16 Закону України «Про
засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» - спеціальних
тимчасових заходів, що мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету,
спрямовану на усунення юридичної чи фактичної нерівності у можливостях для
особи та/або групи осіб реалізовувати на рівних підставах права і свободи,
надані їм Конституцією і законами України.
- Судовий адміністративний, цивільний та кримінальний процеси
відповідно до статті 125 Конституції України щодо захисту і відновлення
порушених конституційних прав, свобод і правових публічних інтересів
громадян-членів територіальних громад в авторському стилі служби громадянської
юстиції соціального бренду «Стрийська Ініціатива 2019» включає в себе такі
обов'язкові системні компоненти:
- Подача серії
адміністративних позовів для відкриття типових адміністративних справ - відповідачем у яких є один і той
самий суб’єкт владних повноважень (його відокремлені структурні підрозділи),
спір у яких виник з аналогічних підстав, у відносинах, що регулюються одними
нормами права, та у яких позивачами заявлено аналогічні вимоги для відкриття зразкової
адміністративної справи - типової адміністративної справи, прийнятої до
провадження Верховним Судом як судом першої інстанції для постановлення зразкового
рішення, яка регулюється статтями 4, 236, 290, 291 Кодексу адміністративного
судочинства України
для врахування адміністративними
судами у своїх судових рішеннях правових
висновків Верховного Суду викладених у рішенні за результатами розгляду
зразкової справи – прецедентне право.
- Повідомлення
щодо порушень права на інформацію та права на звернення відповідно до
статті 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення та вчинення
інших протиправних дій, які регламентуються статтями 250, 254, 255 КУпАП.
- Цивільні позови щодо відшкодування моральної і матеріальної
шкоди завданої громадянам України суб’єктами владних повноважень протиправними
рішеннями, діями і бездіяльністю в відповідності до статей 15, 16, 22, 23,
1173, 1174 Цивільного кодексу України.
- Заяви потерпілого про вчинення щодо неї кримінального
правопорушення до національної поліції, ДБР, НАБУ у відповідності до статті 214
Кримінально процесуального кодексу України внесення в ЄРДР кримінального правопорушення у відповідності до статей 2, 18, 41, 67, 161,
358, 364, 367, 376, 376-1, 382, 384, 385, 386 Кримінального кодексу України, в
тому числі щодо невиконання суб'єктом владних повноважень судового рішення,
рішень ЄСПЛ та Рішень Конституційного суду України (стаття 382 ККУ).
- Відновлення громадянами подач адміністративних
позовів без оплати судового збору відповідно до п.13, ч.2 статті 3, п.6-1 ч. 1 статті 5, позивачі - за
подання позовів щодо спорів, пов'язаних із дискримінацією, пункту 7 частини 1
статті 5 Закону України «Про судовий збір» в категорії адміністративних справ
щодо захисту політичних і громадянських прав, в тому числі щодо безоплатного
захисту прав та інтересів інших осіб в відповідності до статті 36 Конституції
України та Закону України «Про громадські об'єднання».
- Дотримання норм матеріального та процесуального права
під час адміністративного, цивільного,
кримінального судового провадження дослідження доказів, оцінка, заперечення,
окремі ухвали до винесення законного і обґрунтованого
рішення, обов’язковість всіх питань, які вирішує суд при ухваленні рішення, обов’язковий
зміст рішення, обов’язковий судовий
контроль за виконанням рішення суду(статті 129, 129-1 Конституції України,
Кодекс адміністративного судочинства України, Цивільний процесуальний кодекс
України, Кримінальний процесуальний кодекс України).
- Забезпечення гласності шляхом прямої відео-трансляції
судового процесу і фіксації в архіві для
доступу до запису в подальшому(статті 34, 129 Конституції України).
- Експертиза для визначення розміру матеріальної та
моральної шкоди, завданої рішеннями, діями та бездіяльністю суб'єктів владних
повноважень(Кодекс адміністративного судочинства України).
- Клопотання про виклик відповідачів в якості свідків,
інших свідків з числа суб'єктів владних повноважень (Кодекс адміністративного
судочинства України).
- Максимальна популяризація адміністративного судового
процесу та його рішень в електронних ЗМІ, соціальних мережах.
- Розробка і пропозиція мобільної
практико-орієнтованої правоосвітньої соціально - андрагогічної програми щодо
дій активістів громадянського суспільства та ініціативних спільнот членів
українських територіальних громад в адміністративному суді в категорії
адміністративних справ щодо захисту політичних і громадянських прав громадян.
- Системне критичне застосування принципу верховенства
права та захист духу Конституції України від легістського спотворення і
профанації в практиці само організованої само визначеної пара юридичної служби
громадянської юстиції територіальних громад республіки Україна.
Належним і невідкладним обов'язком державних органів
та органів місцевого самоврядування є негайне виконання Конституції України та
відповідних законів у відновленні і забезпеченні прав громадян на безпосередню
владу народу, на вільне використання та застосування громадянами наступних форм
безпосередньої демократії, найважливіших для реалізації якості безпосередньої
влади: це індивідуальні та колективні звернення громадян до органів державної
влади та органів місцевого самоврядування, а також - загальні збори громадян,
які законно проживають на відповідних територіях, що регламентується
Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» 1996 року і
Постановою ВРУ «Про затвердження Положення про загальні збори громадян за
місцем проживання в Україні» 1993 року.
Систематичне неналежне виконання своїх обов'язків та
саботування Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та
Постанови ВРУ «Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем
проживання в Україні» (повне ігнорування або імітаційне виконання не в повному
обсязі) державними органами та органами місцевого самоврядування протягом
десятиліть позбавила змоги громадянами опанувати правову культуру
безпосередньої влади народу Республіки Україна, організувати, оформити і
структурувати свої територіальні громади в відповідності до Конституції
України, міжнародного та національного законодавства в сфері місцевого
самоврядування, призвело до узурпації влади і підміні основного первинного
суб'єкта безпосередніх владних повноважень територіальної громади, органами
виконавчої та представницької влади місцевого самоврядування.
Вочевидь, що органи місцевого самоврядування чинили і
будуть чинити всілякі перешкоди даній громадянській ініціативі розвитку
повноцінної системи місцевого самоврядування через політико-правову освіту
громадян-членів територіальних громад і всіляко будуть саботувати виконання
відповідних статей Конституції України про доступ до сучасної безперервної
освіти дорослих усіма доступними їм засобами і ресурсами, так як це загрожує
сформованому порядку узурпації і обмеження безпосередньої суверенної влади
громадян Республіки і безпосередньої влади територіальних громад на відповідних
територіях.
Створення та організаційно-методичне забезпечення
необхідних і належних умов для ефективної і результативної
громадянсько-республіканської правової освіти
(навчання-освіта-довиховання-перевиховання) дорослих членів територіальної
громади і оволодіння ними системними критичними знаннями, вміннями і
компетентними навичками в самоорганізації і згуртованості для своєї
безпосередньої суверенної влади громадян в локальних територіях громад, та
системне виконання в повній відповідності до Конституції України, міжнародного
і національного законодавства про місцеве самоврядування і Присяги посадової
особи органу місцевого самоврядування і депутата місцевої ради, є обов'язковим
для міських голів, виконавчих і представницьких органів місцевого
самоврядування.
Особливо відповідальність органів місцевого
самоврядування в розвитку повної системи місцевого самоврядування та усунення
будь-яких проявів узурпації безпосередньої влади громадян-членів територіальних
громад, зросла після реформи децентралізації, відповідно до якої, значно
розширилися можливості для територіальних громад та громадян в реалізації своїх
конституційних прав, свобод і правових публічних інтересів.
Основні
кількісно-якісні критерії відновлення безпосередньої влади народу громадян і
територіальних громад:
1. Чи дотримується законний порядок розгляду звернень
громадян в суворій відповідності до Закону України «Про звернення громадян».
2. У 95-100 відсотків будинків організовані ОСН, з
охопленням 95-100 відсотків громадян-членів територіальної громади.
3. Регулярно (не рідше одного разу на рік) проводяться
загальні збори громадян (конференція) територіальної громади, де заслуховується
звіт органів місцевого самоврядування.
4. Територіальна громада оформила себе первинним
суб'єктом місцевого самоврядування, створила свої органи місцевого
самоврядування, затвердила власний Статут територіальної громади на загальних
зборах територіальної громади, постійно приймає рішення в сфері місцевого
самоврядування та проявляє законотворчу ініціативу на рівні держави.
5. Делегує своїх представників в кандидати в депутати
представницьких органів місцевого самоврядування на загальних зборах.
6. Посадові особи і депутати підконтрольні
територіальній громаді, несуть моральну, політичну, цивільну, адміністративну і
кримінальну відповідальність за протиправні порушення Конституції України, порушення
Законів України, посягання на конституційні права, свободи і правові публічні
інтереси членів територіальної громади.
7. Положення про місцевий референдум.
8.Закон України «Про територіальні громади».
9. Закон України «Про загальні збори громадян».
КОНЦЕПЦІЯ
Місцева ініціатива з
розбудови системи місцевого самоврядування ініціативної групи з питань
розбудови системи місцевого самоврядування Стрийської міської територіальної
громади Львівської області.
I. Загальні положення
Розвиток і розбудова системи місцевого самоврядування
Стрийської міської територіальної громади Львівської області повинні
здійснюватися відповідно до Основного Закону України - Конституції України,
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про
органи самоорганізації населення», Постанови Верховної Ради «Про затвердження
Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні», Закону
України “Про статус депутатів місцевих рад”, Закону України “Про звернення
громадян”, Закону України “Про інформацію”, Закону України ”Про доступ до
публічної інформації”, міжнародних зобов'язань України у відповідності до
Міжнародної декларації прав людини, Європейської Хартії місцевого
самоврядування та Протоколу до неї.
II. Наявний стан
системи місцевого самоврядування в Стрийській міській територіальній громаді
Львівської області.
Ситуація щодо розбудови повної системи місцевого
самоврядування та дотримання конституційних принципів народовладдя, законності,
гласності, підзвітності та відповідальності органів та посадових осіб перед
територіальними громадами, судового захисту прав територіальної громади на
безпосереднє місцеве самоврядування в Стрийській міській територіальній громаді
Львівської області характеризується наступним:
1. Основний системоутворюючий елемент системи
місцевого самоврядування - Стрийська міська територіальна громада Львівської
області до цього часу самостійно не оформила себе, як первинний суб’єкт
місцевого самоврядування, основний носій його функцій і повноважень, не
утворила органи місцевого самоврядування територіальної громади, самостійно не
розробила і не затвердила статут Стрийської територіальної громади Львівської
області. Не проводяться загальні збори громадян Стрийської міської
територіальної громади і загальні збори громадян представницьких органів –
органів самоорганізації населення (ОСН), територіальною громадою безпосередньо,
не затверджуються програми соціально-економічного та культурного розвитку і не
контролюються їх виконання, територіальна громада безпосередньо не управляє
комунальним майном, не контролює виконання комунального бюджету, не утворює, не
реорганізовує та не ліквідовує комунальні підприємства, організації і установи,
а також не здійснює контроль за їх діяльністю, не вирішує інші питання
місцевого значення, віднесені законом до її компетенції, як первинного суб’єкта
– основного носія функцій і повноважень місцевого самоврядування.
2.Конституційні представницькі елементи системи
місцевого самоврядування Стрийської міської територіальної громади Львівської
області - органи самоорганізації населення не утворені, виконавчим комітетом
Стрийської міської ради не розроблені і не затверджені методичні рекомендації
щодо порядку здійснення легалізації органів самоорганізації населення, не
створені організаційно фінансові та штатні умови для необхідної організаційно
правової допомоги органам самоорганізації населення у проведенні їх
легалізації, представницькими органами - органами самоорганізації населення не
розробляються плани соціально-економічного і культурного розвитку ОСН і не
вносяться пропозиції до проектів місцевих програм соціально-економічного і
культурного розвитку та проектів місцевого бюджету.
III. Мета місцевої
ініціативи Стрийська ініціатива 2019
Поновлення Конституційного ладу народовладдя та
верховенства права в Стрийській міській територіальній громаді Львівської
області, усунення перешкод, які створюються протиправними рішеннями, діями,
бездіяльністю органів місцевого самоврядування, для поновлення членами
територіальної громади своїх конституційних прав, свобод та законних публічних
інтересів в реалізації Стрийською міською територіальною громадою первинної
суверенної безпосередньої влади Українського народу шляхом розвитку і розбудови
повноцінної системи місцевого самоврядування через легалізацію територіальної
громади, як первинного суб'єкту основного носія функцій і повноважень місцевого
самоврядування, легалізацію представницьких органів - Органів самоорганізації
населення в партнерстві з діючими органами місцевого самоврядування, з
використанням інноваційних засобів соціально - громадянської просвіти дорослих
громадян та активізації і мобілізації громадянського суспільства та
патріотичних сумлінних депутатів та посадових осіб Стрийської міської ради.
IV. Засади для
реалізації безпосередньої влади народу в системі місцевого самоврядування.
- Правовими засадами для реалізації безпосередньої
влади народу і верховенства права в системі місцевого самоврядування є
міжнародні зобов'язання України у відповідності до
Міжнародної декларації прав людини, Європейської Хартії місцевого самоврядування
та Протоколу до неї, Основний Закон України - Конституція України, Закон
України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про органи
самоорганізації населення», Постанови Верховної Ради «Про затвердження
Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні», Закону
України “Про статус депутатів місцевих рад”, Закону України “Про звернення
громадян”, Закону України “Про інформацію”, Закону України ”Про доступ до
публічної інформації”, інші нормативно-правові акти з питань місцевого
самоврядування, які відповідають Конституції України.
- Соціально – гуманітарними засадами є наявність в
складі Стрийської міської територіальної громади законослухняних, свідомих,
відповідальних громадян України, патріотичних активістів громадянського
суспільства, законослухняних сумлінних суб'єктів владних повноважень.
V. Шляхи і засоби
розв’язання проблеми.
1.Розгляд и прийняття на сесії Стрийської міської ради
Концепції з розбудови системи місцевого самоврядування.
2. Термінове додаткове навчання депутатів, посадових
осіб Стрийської міської ради і членів Стрийської міської територіальної громади
системному застосуванню міжнародної і національної законодавчої бази місцевого
самоврядування
3. Спільна розробка Стрийською міською радою і членами
Стрийської міської територіальної громади Програми і стратегічного плану
розбудови системи місцевого самоврядування.
4. Розгляд і затвердження на сесії Стрийської міської
ради Програми і плану реалізації програми розбудови системи місцевого
самоврядування.
5.Створення тимчасової контрольної комісії Стрийської
міської ради з розбудови системи місцевого самоврядування.
6.Створення відділу виконавчого комітету з розбудови
системи місцевого самоврядування та інформаційного консультативного центру для
забезпечення необхідної належної організаційно - правової допомоги легалізації,
реєстрації і подальшої діяльності ОСН.
7. Розробка і затвердження «Методичних рекомендацій
порядку здійснення легалізації органів самоорганізації населення».
8. Організація і проведення виконавчим комітетом та
депутатами Стрийської міської ради загальних зборів громадян - членів
Стрийської міської територіальної громади за місцем їх проживання для доведення
до відома громадян Закону України “ Про органи самоорганізації населення” в
повному обсязі та інформації про організаційно – методичну та правову допомогу,
яка буде надана виконавчим комітетом ініціативним групам при легалізації
представницьких органів - органів самоорганізації населення Стрийської міської
територіальної громади.
9. Скликання регулярних обов’язкових щорічних
загальних зборів (конференцій) громадян Стрийської міської територіальної
громади за ініціативою Стрийського міського голови та виконавчого комітету для
забезпечення підготовки легалізації Стрийської міської територіальної громади в
найкоротший термін.
10. Надання виконавчим комітетом та депутатами
Стрийської міської ради необхідної інформаційної, організаційно - методичної та
правової допомоги легалізованим ОСН в розробці і складанні планів
соціально-економічного і культурного розвитку ОСН.
11.Організація і забезпечення сталого функціонування
«Народного Університету соціальної освіти дорослих» територіальної громади для
неформальної додаткової соціально-гуманітарної, правової
громадянсько-республіканської просвіти дорослих членів Стрийської міської
територіальної громади.
12. Виконання Програми і Плану з розбудови системи
місцевого самоврядування контролюється на засіданнях тимчасової контрольної
комісії з розбудови системи місцевого самоврядування Стрийської міської ради,
на чергових сесіях Стрийської міської ради за участю представників
легалізованих ОСН.
VI. Очікувані
результати
1. Забезпечено стале функціонування «Народного
Університету соціальної освіти дорослих» Стрийської міської територіальної
громади, в якому проходять освіту ініціативні групи членів територіальної
громади з метою формування зрілої, вільної особистості громадянина, з
розвиненим критичним мисленням, високим рівнем особистої та соціальної
відповідальності, необхідної для ефективної правової легалізації ОСН і
Стрийської міської територіальної громади, як первинного суб'єкта місцевого
самоврядування і оволодіння культурою конституційного українського народовладдя
і верховенства права.
2. Органами самоорганізації населення системи
місцевого самоврядування Стрийської міської територіальної громади охоплено від
70% до 80% громадян членів територіальної громади.
3. Стрийська міська територіальної громада
легалізована, як первинний суб'єкт місцевого самоврядування на загальних
зборах(конференції) громадян членів територіальної громади на яких затверджений
Статут Стрийської міської територіальної громади. Територіальною громадою
утворені органи місцевого самоврядування.
4. Легалізована Стрийська міська територіальна громада
самостійно вирішує питання місцевого значення в межах Конституції і законів
України рішеннями загальних зборів(конференцій) громадян України членів
територіальної громади.
VII. Оцінка
фінансових, матеріально-технічних, трудових ресурсів та джерела фінансування.
Оцінка і моніторинг необхідних ресурсів і джерел
фінансування необхідний для планування і виконання Програми і Плану з розбудови
системи місцевого самоврядування проводиться під час термінового додаткового
навчання посадових осіб, депутатів і членів Стрийської міської територіальної
громади системному застосуванню міжнародної і національної законодавчої бази
місцевого самоврядування, спільного стратегічного планування Програми і Плану
розбудови системи місцевого самоврядування.
Немає коментарів:
Дописати коментар